هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل پالاس کیش

هتل پالاس یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در میدان داریوش جزیره قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع قرار گرفته است و دارای ساختمانی بسیار شیک و زیبا می باشد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و در نزدیکی مراکز تفریحی و بازارها قرار دارد . خود هتل نیز دارای امکانات تفریحی زیادی نظیر سینما و استخر روباز در بام هتل است. هتل در فاصله بیست دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است و برای شما مسافران تور کیش تابستان 98 ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

دیگر امکانات هتل پالاس کیش:

رستوران، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ

هتل پالاس کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار رودکی جزیره قرار دارد. هتل در سال 1391 بازسازی شده و از یک به دو ستاره ارتقا پیدا کرده است. هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب و در نزدیکی مراکز خریدی نظیر پردیس 1 و 2 قرار گرفته است. هتل دارای شصت باب اتاق از انواع دو تا چهار تخته است که به شما مسافران تور کیش تیر 98 امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن و مبلمان را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای شما مهمانان گرامی سرو می کند.

دیگر امکانات هتل آرا کیش :

ترانسفر فرودگاهی، لابی، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، فضای سبز

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار یکی از هتل های یک ستاره کیش است. این هتل در منطقه آرام جزیره و در محله میرمهنا قرار دارد. هتل به تازگی و برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی شده است. اتاق های هتل از انواع دو و سه تخته هستند که امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و اینترنت را دارا می باشند. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی سفارش دهید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس ، لابی و گشت رایگان جزیره اشاره کرد.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش است. هتل در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی شهری قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه است که برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاه و گشت شهری در نظر گرفته شده است. هتل دارای 19 واحد اقامتی است که دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، یخچال و اینترنت هستند. رستوران هتل آسیا با سرو غذاهای ایرانی از شما پذیرایی می کند.

دیگر امکانات هتل آسیا کیش :

فضای سبز، کافی شاپ، لابی

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،هتل های خوب کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی